Informácie o reklamáciách a vrátenie tovaru


Reklamácia

Pokiaľ si prajete tovar reklamovať, prosím kontaktujte nás tu. Podľa povahy problému s Vami dohodneme postup riešenia reklamácie.


Vrátenie v zákonnej lehote

Pokiaľ si prajete tovar vrátiť v zákonnej lehote, pošlite ich späť na adresu:


quality cases s.r.o.
Vídeňská 297/99
Brno
639 00
ČR

Možnosti riešenia sú: výmena tovaru, alebo vrátenie peňazí.


Výmena:

  • Vyberte tovar z nášho eshopu https://prislusenstvo.sk na výmenu
  • Pošlite nám odkaz emailom (kontakty tu), alebo do zásielky napíšte názov tovaru
  • Vždy je potrebné uviesť číslo objednávky

Vrátenie peňazí:

  • Pošlite nám emailom číslo účtu (kontakty tu), alebo ho napíšte do zásielky
  • Vždy je potrebné uviesť číslo objednávky